ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Μανταλάκια

Μα τί λέει τώρα τούτος θα μου πείτε..

χμ..
δίκιο έχετε..

θα μπορούσε να έχει τίτλο
"Δημιουργική ώρα"..

κι όμως, σήμερα ήμουν στο σπίτι της αδελφής μου..
άναψα φωτιά και έψησα..
μετά, κάτσαμε γύρω απο το ταπέζι και μέχρι η Σαββίνα να φτιάξει μαλλί και νύχια στην αδελφή μου, πιάσαμε κουβέντα για όταν είμασταν παιδιά..
ο γιός μου πήδαγε στο σχοινί του απλώματος της μπουγάδας και προσπαθούσε να πιάσει τα μανταλάκια..

τότε, σάν λαμπάκι πάνω απο το κεφάλι, η αδελφή μου θυμήθηκε (πράγμα δύσκολο για μένα) τί φτιάχναμε πιτσιρίκια..

με μανταλάκια..
βλέπετε, τότε δέν είχαμε playstation και άλλα τέτοια χαριτωμένα..

οπότε.. μαδήσαμε τα σχοινιά..ο γιός μου κοιτούσε γεμάτος περιέργεια..όσο προχωρούσε το "έργο", τόσο φωτιζόταν το πρόσωπό του απο χαρά..

κι εγώ μετά απο τόσα χρόνια, χαιρόμουν που θυμήθηκα πώς τα φτιάχναμε..και ο γιός μου ξεκίνησε να φτιάξει ένα σπιτάκι απο μανταλάκια..
η χαρά μου που μοιραζόμαστε τέτοιες δημιουργικές στιγμές είναι δεδομένη..
στιγμές παραδοσιακές οικογενειακές..
ο σκύλος της αδελφής μου ο Μίλτος, πιό πέρα τεντωνόταν βαριεστημένα..μετά είπα να πειραματιστώ με την μηχανή μου..
9 το βράδυ, σκοτάδι έξω κι εγώ το έκανα μέρα..
η αδελφή μου, άσχετη περί φωτογραφίας, κοιτούσε την φωτό άφωνη..
μετά της έδειξα το φεγγάρι πώς πραγματικά είναι..

υγ: για τον μουσακά που έφτιαξα προχθές, θα σας πώ άλλη φορά..

υγ 2: ΒΡΕΧΕΙ!!! ΚΑΙ Μ'ΑΡΕΣΕΙ!!!

υγ3: ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ!!!

54 σχόλια:

D.Angel είπε...

Μπράβο μπράβο πάντα τέτοια!
Εγώ έφτιαχνα και βαρελάκια, τα θυμάσαι;;;;
Αμεεεεε
Χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

Ευρύνοος είπε...

Βαρελάκια;

χμ.. περιμένω ..ανάρτηση......

χαχαχα

φιλιά..
χαθήκαμε ρεεεεεεε

vague είπε...

Καλά, δεν σας κυνηγούσε η μάνα σας, που της χαλάγατε τα μανταλάκια;

Μια νοστιμιά η ανάρτησή σου!

D.Angel είπε...

Ναι βρε χαζό!Ανοίγεις όλα τα μανταλάκια και τα κολλάς ένα ένα από την ίσια ας πούμε πλευρά γύρω από ένα άδειο κουτάκι μερέντα!
Οταν τελειώσει θα δεις ότι μοιάζει πολύ με ξύλινο βαρελάκι κρασιού!Προσωπικά το κανα μολυβοθήκη! Επίσης αν το χεις χα χα χα ζωγράφισε με κάφε σκούρο γύρω γύρω το σημείο που το μανταλάκι κάνει "κοιλιά" (το σημείο που κρεμιέται λέω) και θα δεις ότι είναι σούπερ!
Τρεχα τωρα για μανταλάκια να μάθεις!Χα χα χα χα

D.Angel είπε...

Ααααααα ξέχασα!Το λεπτό μέρος απ το μανταλάκι να ναι προς τα πάνω!!! Θες κι άλλα;;;;
Δεν έχει!Να φύγετε κύριε....
χα χα χα
Να πάτε αλλού....
Χα χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

δεν τα προλαβα..
ειμαι στην λίγο πριν πλευ στασιον εποχη
καπου στα αταρια
αλλα μου εχουν λειψει ολα εκεινα γαμωτο
ρε θελω να ξαναπαιξω εφταπετρα!!!!!!!!!!!!!
κ κουτσο!


:(
πω πω τι θυμηθηκα παλι!

υστερογραφον..
ποσα megapixels ειναι η μηχανη σου??
απο τοτε με την μαγευτρα την Σεληνη ηθελα να σε ρωτησω.

ο μουσακας ειναι προκλητικοτατος!!!!
τοση ωρα με φωναζει!!!!


καλημέρα Τρελέ!

Ευρύνοος είπε...

Συνοδοιπόρος

χαχα
ευτυχώς μας ενίσχυε την δημιουργική μας πλευρά :)

νοστιμιά απο το νόστος ε;

καλησπέρα!!

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

χαζό είσαι!!

χαχαχαχαχα

θα το δοκιμάσω το κόλπο προσεχώς.. έρε χαρές ο γιός μου..

χαχα
να φύγετε να πάτε αλλού!!

Ευρύνοος είπε...

Λένα

δέν τα πρόλαβες ε;
κι εγώ μην νομίζεις.. αυτά τα..εφτάπετρα δέν τα ξέρω.. μέχρι τα πεντόβολα έφτασα.. χαχα

πωπω τι μου θύμησες τώρα!

η μηχανή μου είναι 12 μεγκα με 12 ζουμ.. canon sx 200

τον μουσακά τον τιμώ τώρα που σου γράφω.. χαχα πάντα τρώω ελαφρά βράδυ.. μόνο ένα κομμάτι.. χαχα

καλησπέρααααααα!

xristina είπε...

Πολύ δημιουργηκό!!! μου άρεσε. Εμείς φτοιάχναμε ρομπότ με πακέτα απο τσιγάρα, δεν θυμάμαι ηλικία αλλά υποθέτω στο λύκειο . καλημέρα.

Moody είπε...

Περίμενε.Η φωτογραφία είναι με φλας ή με νυχτερινή λήψη σε συνδυασμό με φλας ?Γιατί άμα είναι με φλας,θα πάρω και γω ,να στέλνω μηνύματα στους εξωγήινους!χΠ

Τώρα μου θύμισες,3η δημοτικού.Που μας παίρναν στο σχολείο τις μπάλες,μην χαρούμε σαν παιδιά (λυπημένες μόνο φάτσες επιτρέπονται πίσω από τα κάγκελα) ,και μαζεύαμε σακούλες (τίγκα το προαύλιο),ζητούσαμε από τα κορίτσια σελοτεηπ,και το κάναμε μπαλίτσα.Και γιατί όλο αυτό?Θέλαμε μιά αφορμή για να τσακωνόμαστε σε κάθε διάλειμμα .,.!

Όσο για το Υγ2
Εδώ έριξε 2 ψιχάλες.Τι το θελε?Μας δίνει χαρά και μας την παίρνει.Αλλά δεν ήταν μόνο το ότι ξεχύθηκα στους δρόμους μπας και γίνω μούσκεμα..Και δεν έγινα,και τώρα μυρίζω πιο έντονα τα καμμένα..

Χαιρετώ.

Ευρύνοος είπε...

Χριστίνα

δέν έτυχε να φτιάξω με πακέτα απο τσιγάρα κάτι, αν και πολλοί φίλοι μου έφτιαχναν διάφορα όπως λές..

χαιρετώ σε..

Ευρύνοος είπε...

V

αυτό στα σημερινά σχολεία δέν το καταλαβαίνω..
παλιά σε κάθε διάλειμμα παίζαμε μπάλα..
σήμερα το απαγορεύουν στο σχολείο του γιού μου και υποθέτω παντού απο ότι λές..

θέλουν να μην τρέχουν τα παιδιά, να τρώνε το μπιφτέκι τους και να υπακούν..
πόσο δίκιο έχεις δυστυχώς..

η φωτογραφία είναι χωρίς φλάς αν και ήταν σκοτάδι..
απλά έχει καλές δυνατότητες..

βροχή εδώ έριξε καμια ώρα σχεδόν και δυνατά!!!

το φχαριστήθηκα!!

χαίρε!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλημέρα!
Ευρύνοε τί πάθαμε σήμερα;
Λες να φταίει ο καιρός;
Το σκυλί γιατί το δέσατε καλέ;
Λένα πεντάπετρο το λέγανε

Υγ.Γιατι χαθήκαμε σήμερα;
Εεεεέ εξαντληθήκαμε!
χαχαχχα

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε τρελέ,
Που βρήκες τα ξύλινα μανταλάκια;
Έχω να τα δω τόσα χρόνια όσα και τις κατασκευές που μας έδειξες! :)
Τελικά και οι αναμνήσεις πληγώθηκαν από την παρουσία του πλαστικού στην ζωή μας..

Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα

Ευρύνοος είπε...

ελίτσα

τί πάθαμε;
μιά χαρά ήταν!!!
το σκυλί το δένουμε όταν είμαστε παρέα.. δέν έχεις ιδέα για τί Σκουμπιντού μιλάμε.. χαχαχα

χανόμαστε για να βρισκόμαστε με χαρά :)

καλό βράδυ..

Ευρύνοος είπε...

Κοκκινοσκουφίτσα

τα ξύλινα μανταλάκια τα πουλάμε ακόμη.. έχουμε ένα μαγαζάκι μαζί με την αδελφή μου με χρώματα και έχουμε κι αυτά :)

βλέπεις, κάποιοι επιμένουν παραδοσιακά..! :)
τα πλαστικά μόνο για σφυκτήρες τα χρησιμοποιούσα..

καληνύχτα και καλή εβδομάδα σε σένα!

issallos είπε...

χαχαχχχαχα....η καρεκλα που καθεται ο τρελλος του blog σου....αυτο φτιαχνατε μικροι....αυτο φτιαχνεις και τωρα...μπουχχχχχχααααααχχααχααα!!!
Απιθανες στιγμες πανεμορφες !!!
Ευρυνοοε...με κεινο το μαγκνουμ τι εγινε? ακομα?
γιατι ρε φιλαρακι......? Μπουμ !!!

issallos είπε...

χαχαχχχαχα....η καρεκλα που καθεται ο τρελλος του blog σου....αυτο φτιαχνατε μικροι....αυτο φτιαχνεις και τωρα...μπουχχχχχχααααααχχααχααα!!!
Απιθανες στιγμες πανεμορφες !!!
Ευρυνοοε...με κεινο το μαγκνουμ τι εγινε? ακομα?
γιατι ρε φιλαρακι......? Μπουμ !!!

korinoskilo είπε...

και εγω το πρωτο που σκεφτηκα ηταν η καρεκλα που ,,καθεσε τωρα,, ... μερικα πραγματα μας ακολουθουν... τα ακολουθουμε .... ειναι συμβολικα παντως ;)


καλημεεεεερα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΧΡΟΝΙΑ, με συγκίνησες πρωί-πρωί....
Οι τρυφερότερες αναμνήσεις είναι αυτές της παιδικής μας ηλικίας. Είναι συνυφασμένες με τη γνωριμία της ζωής από μα πλευρά καθόλου ανταγωνιστική και με την έννοια που σήμερα έχει κυριεύσει τη ζωή μας.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Artanis είπε...

Φτου, δεν έχει μανταλάκια τέτοια εδώ...Κάτι χαζά πλαστικά σαν διπλές φουρκέτες έχει...
Ο μουσακάς φο-βε-ρος!!!
(Οι μελιτζάνες τέτοιαν εποχή έχουν 8$ η μία, ίσαμε με 4 Ε...Περιττό να σου πω οτι φτιάχνω μποστάνι...)
Σε φιλώ, καλημέρα...

zoyzoy είπε...

Πολύ όμορφες κατασκευές!μπα που να διαλύσουμε την μπουγάδα της μάνας 5παιδιά θα μας έπαιρνε με τις πέτρες!
Φιδάκι,γκρινιάρη και μετά πάντα μαλώναμε και πολύ κέντημα!
Το πιο όμορφο που "Παίζεις" ακόμα και δείχνεις και στο γυιό σου!
Εγώ δεν ζήλεψα το φεγγάρι τ'απόλαυσα, τον κήπο ζήλεψα πολύ εξωτικός!!
Αμάν αυτός ο Μουσακάς πρέπει να τον φτιάξω γιατί θα τον ονειρεύομαι συνέχεια!!
Καλημέρα πάντα με φλ θλσν!!

jacki είπε...

Αυτά τα καρεκλάκια έχουν ένα ρομαντισμό άλλης εποχής.. Σα μινιατούρες είναι και είναι πανέμορφα.

Η φωτογραφία αυτή με τους Φοίνικες (αλήθεια φοίνικες είναι;) είναι απίστευτη..

Όπως και αυτή με το φεγγάρι..

Ζηλεύω την αδερφή σου.. Θα ήθελα κι εγώ να ήταν στα μέρη μας η Σαββίνα.. :)

palalos είπε...

Καλημέρα ! όμορφα πράγματα βλέπω, όμορφα πράγματα διαβάζω!!!

έχω μία καρέκλα από μανταλάκια από έναν φίλο, που μου την δώρισε πριν από καμια δεκαετία περίπου, την πέρασα μετά με βερνίκι και εκ τοτε, είναι η θέση για ένα κουκλάκι που επίσης μου είχε δωρίσει μία φίλη..
πολύ όμορφη χειροτεχνία! ήθελα να ασχοληθώ και εγώ κάποια στιγμή, όμως με τί να πρωτοασχοληθείς???...

όσο για τον μουσακά έχω να πώ πως η savvina είναι πολύ τυχερή!!!!!!!!!

ας βρέξει δυνατά μήπως και ξεπλύνει κάτι από όλη την τέφρα που μας έχει καλύψει, μήπως και ξεπλύνει λίγο τους δρόμους της ντροπής και του αίσχους...

Vasiliki Rimpa είπε...

το μόνο σχόλιο που θα αφήσω είναι η γεύση ...τρυφερότητας που μου άφησε αυτή η ανάρτηση....

Να'σαι πάντα καλά και εσύ και όλη η οικογένειά σου.

φιλιά

Η τρελή είπε...

Τι μου θύμισες τώρα Ευρύνοε......ολόκληρο σπίτι με όλα τα έπιπλα είχαμε φτιάξει με την αδελφή μου, με τα μανταλάκια....!
Τι να έγινε άραγε αυτό...?
Καλημέρες

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Πιάστηκα από τα μανταλάκια σου γλυκύτατε τρελέ μου και έφυγα ...Το σχέδιο λιτό...ο προορισμός άγνωστος...Οταν επιστρέφεις μοιάζει μερικές φορές φορές σαν να ξαναφεύγεις, τι λες;Καλημέρα, καλό φθινόπωρο.

fish eye είπε...

εισαι πολυ γλυκος ανθρωπος.. σ αγαπω πολυ να ξες.. !!!

Ανώνυμος είπε...

Χμ..τόσο ωραία δημιουργήματα με μανταλάκια δεν έχω ξαναδεί!
Εύγε, οικογένεια των τρελών!!

Καλημέρα, πάντα τέτοια!
:-)

Skouliki είπε...

καλημερα και καλο χειμωνα

ρε συ αυτα ειναι πολυ ωραια !!!!!!

κανε παραγωγη , εξαγωγη ....και γινε πλουσιος ...

ωραιο layout

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Απλα παιχνιδια με δημιουργικοτητα.....
Μπραβο μας πηγες πισω πολλα χρονια.....
ΥΓ.Μαλλον οι τοτε γονεις ειχαν και τα παιδια ειχαν τις ιδιες ιδεες....
:)))) Καλη βδομαδα να εχεις :)))

Uid είπε...

Τι;;;

Πως;;;

Για τον μουσακά που έφτιαξες προχθές, θα μας πεις άλλη φορά;;;

Άστ' αυτά και λέγεεε.
Μ' ακούς;;;

Χάχαχαχααααα :)))

Δεν παίζεσαι μιλάμε.
Άψωγος!

Καλημέρααα

Γιάννης Ζαχάρος είπε...

Μεγάλε... θα σε ξενερώσω.
Εγώ με τα μανταλάκια έφτιαχνα όπλα που πετούσαν λάστιχα και κοπανούσα τις μύγες -μετά με κοπανούσε η μάνα μου που λέκιαζα τους τοίχους με αίμα κι έτσι έχω ένα αποθημένο με τα μανταλάκια.
Ευτυχώς που μου έδειξες την "παιδική" χρηστικότητά τους και θα τα αθωώσω στο βλαμένο μου μυαλό.
Εξαιρετικός... όπως πάντα.

Margo είπε...

Τέλειες οι καρεκλίτσες, βρήκα τι θα κάνω τα ξύλινα μανταλάκια μου και πώς θα απασχολήσω τα τερατίνια μου..:)

Την ίδια μηχανή έχω και εγώ, τη πήρα πρόσφατα, αλλά δε ξέρω να κάνω τέτοια κόλπα..

Όσο για το μουσακά... μα τι παιδί είσαι εσύ χαλάς τη πιάτσα:))

Ευρύνοος είπε...

issallooooooooooossssssss

πραγματικά σκεφτόμουν, κάτι μου θυμίζει η κουνιστή πολυθρόνα που φτιάχνω, κάτι μου θυμίζει..
ναι!!!

αυτό είναι!!
είδες; η ζωή μου κύκλους κάνει!!
εκείνο το μάγκνουμ.. απαραίτητο όταν πετάμε.. μπόμπες!!!

χαίρε φίλε!!

Ευρύνοος είπε...

Λ-ένα

κι εγώ σκεφτόμουν όπως είπα, τί μου θυμίζει.. χαχα

όντως, φαινόμενο deja vous..

καλησπέεεεεεερα!

Ευρύνοος είπε...

Γλαρένια μας!
ελπίζω να είσαι καλά ε;

αυτές οι αναμνήσεις οι παιδικές..
οι αγνότερες και οι τρυφερότερες..
έτσι!!
γι αυτό λέω, οτι δέν έδιωξα το..παιδί απο.. μέσα μου :)

ασπασμοί και αγκαλιές :)

Φοίβη είπε...

καλή εβδομάδα τρελέ μου..

κάθε φορά που έρχομαι στο χωριό χαμογελάω.
μανταλάκια... τι μου θύμισες....
είχες και φεγγάρι..γουστάρεις και τη βροχή!./..

καλά να περνάτε και να μας ταξιδευετε..


τους ασπασμούς μου.

Ευρύνοος είπε...

Artanis

με χαζά πλαστικά, δέν γίνονται.. έπιπλα:)
ο μουσακάς, προσεχώς!
απαπα.. καλύτερα μποστάνι..
φαντάσου οτι έβαλα 3μιση κιλά πατάτες και περίπου άλλες τόσες μελιτζάνες..
ένα μισθό θα ήθελα:)

καλησπέρα με ασπασμούς!

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

παντόφλα θα έπεφτε αν 5 παιδιά χρειαζόσασταν μανταλάκια.. αν και πάλι, φθηνότερα θα στοίχιζε απο ένα playstation..

φιδάκι, γκρινιάρι, τρίλιζα.. πωπωωω

όσο για κέντημα, το κατέχω κι αυτό..
και όχι τα χαζά τα σταμπωτά..
τα μετρητά και κομποβελονιές λέμε!!
βλέπεις, η μάνα, ήταν καλλιτέχνης στο κέντημα, κορυφαία..

με τον γιό μου είμαστε κολλητοί, έτσι λέμε ο ένας τον άλλο :)

ο κήπος.. έχει φωτογένεια!!!
ο μουσακάς λείαν συντόμως, στις οθόνες σας!!

καλησπέρα με τρλς σπσμς!

Ευρύνοος είπε...

jacki

μα δεν είναι υπέροχα;
πόση φαντασία και λίγο κόπο και να.. φτιάχνεις μικρά αριστουργήματα:)

φοίνικες είναι όντως..
όμορφα!! αχ και αυτό το φεγγάρι.. σούπερ!
ζηλεύεις την αδελφή μου ε;
για την περιποίηση της Σαββίνας.. χμ..
απολαμβάνω κι εγώ :)
καλησπέραααααα!

Ευρύνοος είπε...

Παλαλός

είδες ομορφιές;
χαχα
απολαμβάνουμε την παρέα όλοι φίλε μου..
παραδοσιακά..
έτσι.. και λίγο βερνικάκι και πάντα μένει αναλλοίωτη..
η Σαββίνα είναι πολύ τυχερή μιά και είμαι μάγειρας ερασιτέχνης αλλά και εραστής της Τέχνης..

θέλω κι άλλη βροχήηηηηη!!!!!
καθαρμός τώρα!!

Ευρύνοος είπε...

Βασιλική

ευχαριστώ σε.. :)

εύχομαι το ίδιο για σένα!!

ασπασμοί..

Ευρύνοος είπε...

Συνονόματη

σπιτάκι μικρό όμως, ετοιμάζει ο γιός μου να φτιάξει.. το ξεκίνησε μαζί μου χθές :)

ψάξε, σε καμιά αποθήκη θα βρίσκεται..
καλησπέρες!

Ευρύνοος είπε...

CARPE DIEM!!!
σε χάσαμε..
καλά που πιάστηκες, έστω για λίγο :)

επιστρέφεις, αντιστρέφεις, αρκεί να μην κατα-στρέφεις :)

καλησπέρα σου και καλό φθινόπωρο σε σένα!!

Ευρύνοος είπε...

Φεγγαροαγκαλιές

κοκκινήσαν οι πατούσες μου!!!

άλλωστε είναι αμφίδρομον :)

Ευρύνοος είπε...

Μ.

χαίρομαι που σου αρέσουν :)

οικογένεια των Τρελών..!!
μου άρεσε αλήθεια.. όλοι την έχουμε την "δόση" μας..
καλησπέρα, ευχαριστώωωωωω!!!

Ευρύνοος είπε...

Skouliki

όχι και χειμώνα απο τώρα.. με την σειρά..
φθινόπωρο τώρα!!!

όμορφα ε;
ευχαριστώ!!
λές να το κάνω επάγγελμα; αυτο ομολογώ οτι πέρασε απο το μυαλό μου κάποια στιγμή..
μιά και οι δουλειές έχουν κόψει..

χαιρετώ σε :)

Ευρύνοος είπε...

Αερικό

όμορφα χρόνια όμως...

οι γονείς ήταν αλλιώτικοι τότε..
σάν κι εμένα σήμερα :)))

καλη εβδομάδα σε σένα:)))

Ευρύνοος είπε...

Osiris!!!

μουσακά θέλει ο τσίφ?

μουσακά αμέσως!!!

έρχετεε.. αύριο πρωϊ πρωϊ..

χαχαχαχα:)))

μερσί φίλε, τα σέβη μου!

Ευρύνοος είπε...

Γιάννη

ωχ ωχ..
τραυματικές εμπειρίες με τα μανταλάκια έ;
ελπίζω να βοηθώ να το ξεπεράσεις φίλε μου :)

άλλωστε η λέξη "μάνταλα" είναι πανάρχαια και ίσως περιέχει πολλά περισσότερα απο.. άπλωμα μπουγάδας..

χαιρετώ σε!

Ευρύνοος είπε...

Margo

χαίρομαι να δίνω ιδέες απασχόλησεις μικρών τερατινίων..:)

βάλε την μηχανή σταθερή, αν έχεις τρίποδο, εγώ εκτός απο μεγάλο, έχω ένα μίνι τρίποδο..
βάλε στο πρόγραμμα Μ ρύθμισε το iso στο 1600 και τράβα το φεγγάρι.. θα εκπλαγείς.. όλα μέρα..
η συγκεκριμένη μηχανή, είναι καταπληκτική για την τιμή τις δυνατότητες και το μέγεθός της..

όσο για τον μουσακά, γιατί χαλάω ε;
φτιάχνω.. να υπάρχει ανταγωνισμός ;)

Ευρύνοος είπε...

foibi

χαίρομαι να χαμογελάτε..
όλα αυτά ήταν μαγεία χθές!!
προσπαθούμε να περνάμε καλά..:)

ασπασμοί και καλή εβδομάδα σε σένα Μαγδαληνή!

Blog Widget by LinkWithin