ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Πλατανικές σχέσεις

Ναί δέν διαβάσατε λάθος..

ΠλατΑνικές σχέσεις..

βλέπετε, έχω κι εγώ τα περίεργά μου..

μπείτε λίγο στον κόσμο μου..
έτσι λιγάκι..
αφουγκραστείτε..

ψάχνω παντού για διάφορα που έχουν αναφερθεί στον Πλάτανο..



μάλλον κάτι τρέχει με αυτό το Δένδρο..



βλέπετε, τραγούδια, ιστορίες, ποίηση..



όλα συγκλίνουν στο ότι δέν είμαι μόνο εγώ..



κι άλλοι άκουσαν κι άλλοι έζησαν κι άλλοι έμαθαν..
είμαι σίγουρος..
γιατί άλλωστε όλα αυτά;


Αυτή η ανάρτηση γίνεται απο τα Βόρεια..
η δροσιά φέρνει πνοή ζωής και καθαρές ανάσες..
οι βόλτες στις γύρω περιοχές είναι πανέμορφες..
τυχεροί εδώ οι άνθρωποι..
συχνά βρέχει!!!

και όπως ξέρετε όλοι σας το αγαπημένο μου τραγούδι!!







περνάμε καταπληκτικά με την σύζυγο και οι άνθρωποι εδώ, εκτός απο τυχεροί, είναι και υπέροχοι..

τις προσεχείς μέρες, θα γίνουν και μπλογκοσυναντήσεις..

όταν επιστρέψουμε, θα έχουμε να πούμε πολλά..
πολύ φωτογραφικό υλικό και πολλές όμορφες στιγμές..
τα τοπία, μοναδικά!

"ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ"

39 σχόλια:

Vasiliki Rimpa είπε...

Καλησπέρα ,

όταν μετακόμισα στη περιοχή του Ολύμπου...έπαθα κρίση...κατάθλιψη...στη πρώτη μου βόλτα θυμάμαι με φθινοπωρινό πρωτοβρόχη....κατάλαβα ότι είμαι ερωτευμένη..

Μια αγάπη ...πολύ βαθειά ριζωμένη

φιλιά καλά να περνάτε ...την καλησπέρα μου...μάλλον τη καλημέρα μου

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πολυ μου αρεσει η σχεση που εχεις με τα πλατανια...
ξερω κι εγω δυο πλατανους...
εναν που τον λενε γεροπλατανο και κανεις επιστημονας ακομα δεν προσδιορισε ποσους αιωνες ζει...ειναι οτι ομορφοτερο εχω δει σε δεντρο...
κι εναν μικρο που πασχιζει να μεγαλωσει στην αυλη μας...

να περνατε καλα παντα!!!

νεραιδενια σου φιλακια καλε μου!!!

bessy είπε...

καλημερουδια
μαθαινω οτι περνατε τελεια!!!
παντα τετοια!!
οσο μπορειτε βγαλτε φωτο να δω κ εγω η ερημη τη Β.Ελλαδα,που δεν την εχω δει ποτε!!τα πλατανια απιθανα.
φιλια να ειστε καλα κ να ρθειτε αναζωογονημενοι!!

zoyzoy είπε...

Υπέροχη η σχέση σου με τα πλατάνια και ο μύθος άγνωστος για μένα!
Εύχομαι και η δική σας σχέση να'ναι σαν του Φιλήμων και τις Βαυκίς.
Κα'γω από Βόρεια δεν σκαμπάζω μια φορά βρέθηκα σ'ένα φαράγγι στην Κρήτη και μαγεύτηκα στην κυριολεξία ξάπλωσα κατάχαμα και χάζευα τα δέντρα!

Καλά να περνάτε πουλάκια μου με πολλά φλ θλσσν!!

jacki είπε...

Α θα σας παρακαλέσω με τις φωτογραφίες στις μπλοκοσυναντήσεις φρόνιμα.. αλλιώς θα απουσιάσω :)))
Ναι εδώ οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί και πολύ τυχεροί που επιτέλους θα σας γνωρίσουν ;)

palalos είπε...

Καλή συνέχεια φίλε μου!!! "ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΛΑΤΑΝΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ" .... τα υπόλοιπα από κοντά!

ria είπε...

ανάρτηση χαιρέτα μου τον πλάτανο!!!

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Καλως ηρθατε στην γειτονια των Πλατανιων....
Ευχομαι να τα πουμε συντομα....ισως και αυριο :)))))

korinoskilo είπε...

αντε εκει που ειστε θα κανετε πολλες ,,σχεσεις ,, :ΡΡρρ


καλημερες

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Όπου υπάρχει νερό υπάρχουν και πλατάνια.... όλη η Ελλάδα είναι γεμάτη από αυτά. Η ομορφιά σε όλο της το μεγαλείο! Να είσαι καλά εσύ και η Σαββίνα και να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!!!!!!!!!!!!! Την καλημέρα μου από τη Δράμα!

kakos lykos είπε...

Mακάρι να μπορούσα να φυτέψω πλατάνια στο εξοχικό μου, αλλά δυστυχώς το έδαφος και οι συνθήκες δεν ευνοούν την ανάπτυξή τους, η κοινότητα απαγορεύει το πότισμα, το νερό είναι μόνο για οικιακή χρήση. Έτσι ότι δέντρα έχω βάλει, κοίταξα να είναι τέτοια που να μπορούν να αναπτυχθούν σε δύσκολες συνθήκες, ποτίζονται δυστυχώς μόνο με την βροχή.

Να περνάτε πολύ πολύ όμορφα Ευρύνοε εκεί που βρίσκεστε με την γυναίκα σου!!!

Καλησπέρα και καλό Σαββατοκύριακο :)

D.Angel είπε...

Αντε με το καλό να γυρίσετε και να μας τα πείτε γιατί βαριέμαι να διαβάζω τελευταία!Φιλιά πολλά και να περνάτε όμορφαααααα

Artanis είπε...

Από τα πιο αγαπημένα μου δέντρα...Έχω ρίξει πολύ διάβασμα για τα συγκεκριμένα...Από την έκρηξη της Σαντορίνη και ένθεν, έχουν κατακτησει τη Δύση, και συνεχίζουν απτόητα...Αυτό θα πει πείσμα και αντοχή...
καλό βράδυ όπου κι αν ειστε, σας φιλώ...

issallos είπε...

την φρεσκαδα του πλατανου να την χαιρεσαι!!!! Ειναι "πορτα" !!!
Συχνα ειναι φανερη (εχεις δει σιγουρα κουφαλες σε πλατανια)
αλλωτε ειναι μυστικη !!! Λειτουργειμονο μια φορα και μονο σε μια κατευθυνση....!!! Τοτε μολίς τελειωσει το εργο της γινεται τρυπα...κουφαλα...και μας θυμιζει το 'περασμα' καποιου.

Εδω στο Πηλιο στις ρεματιες οι κουφαλες σχηματιζονται σε τριγωνικη διαταξη απο δεντρο σε δεντρο.....ηταν πολυ περιεργο οταν μου το ειπαν....και πηγα να δω .....!!!! Αληθεια λεγαν !!!
Φιλια πολλα καντε βαθιες ανασες δροσιας καιμεγαλες αγκαλιες αγαπης
Καλο γυρισμο !!!!

delta είπε...

Νιόπαντροι άνθρωποι και ασχολείστε με πλατ(α)νικές σχέσεις ;

Τι δεν πάει καλά ;

(Πρόσεξε τί θα πείς..
ότι πείς θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου..)

jacki είπε...

Χάρηκα τόοοοοσο πολύ που σας γνώρισα..
Το γεμιστό κοτόπουλο έγινε.. μμμμμμμούρλια..

Φιλί και στα δύο μουτράκια..

Alks--Anna είπε...

Eυτυχώς στα μέρη μου έχουμε πολλούς
και οι σχέσεις μας? άψογες!!
από παιδιά ακόμα και πάντα εκεί!!

Καλή συνέχεια Έυρυ!!!

Uid είπε...

Άσε το ξεκάρφωμα με τα πλατάνια και πέρνα στο "ψητό"

Χάχαχαχααα

Καλημέρααα

Καλά να περνάτε.

Cya

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Ησουν που ήσουν ευαίσθητος, ο γάμος σε απογείωσε.
Επίσης σου διέυρυνε το στοιχείο του νερού, δηλαδή συναίσθημα, όπως είναι ολοφάνερο.
Τα πλατάνια ανήκουν στα στοιχειακά του νερού.
Καλημέρα Ευρύνοε.

Ευρύνοος είπε...

Βασιλική

επιστρέψαμε λοιπόν και σχεδόν ξέχασα πώς πληκτρολογούν..

πανέμορφα όλα στα Βορεια..!

καλησπέρα!

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

κι εμένα μου αρέσει αυτή μου η σχέση με τα πλατάνια!!

θα ήθελα να μου δώσεις κάποια στοιχεία αν θές για τον πλάτανο που αναφέρεις..

ευχαριστώ!!!

ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

vasso

σωστά μαθαίνεις.. :)

ήταν σούπερ!

φωτό βγάλαμε άφθονες..
προσεχώς..

φιλιά..

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

ευχαριστώ για τις ευχές :)

εγώ κατά το ήμισυ είμαι απο Βόρεια, οπότε, έχω δεσμούς..

τρλ σπσμ!!

Ευρύνοος είπε...

jacki

καθώς είδες, ήμουν φρόνιμος με τις φωτό.. ;)

τυχεροί κι εμείς που σας γνωρίσαμε.. :)

Ευρύνοος είπε...

Παλαλός

χοχοχο

"ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΛΑΤΑΝΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ"!!!

σούπερ!!!

Ευρύνοος είπε...

ria

τον χαιρέτησα μιά χαρά!!

γνώρισα κι άλλους :)

καλησπέρες..

Ευρύνοος είπε...

Αερικό

καθώς είδες, τα είπαμε κι απο κοντά:)

φιλιά στον Πόκο! ή μήπως Λόκο?

χαχαχα

Ευρύνοος είπε...

Λ-ένα

οι ..σχέσεις δέν μας λείπουν ε;

:ppp

καλησπέρες..

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

πράγματι απίστευτη ομορφιά όπου υπάρχει νερό..
και στα Βόρεια υπάρχει ΠΟΛΥ!!!

περάσαμε απίθανα..
ευχαριστούμε!!

καλησπέρα απο την Αττική ξανά.. :)

Ευρύνοος είπε...

kakos lykos

δυστυχώς, όπου υπάρχει έλλειψη νερού, αυτά συμβαίνουν..
να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε πολύ!!

καλησπέρα και καλή εβδομάδα :)

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

γυρίσαμε και έχουμε να πούμε πολλά και να σας δείξουμε πολλά..!

θα τα πούμε προσεχώς φιλαράκι.. :)

Ευρύνοος είπε...

Artanis

χαίρομαι που έχουμε κοινό ..κόλλημα :)
ευχαριστώ για τις πληροφορίες..
επιστρέψαμε στην βάση μας, διότι πρέπει να εργαστώ κι όλας..
αλλά πάλι για λίγο..
δέν κλείνομαι σε 4 τοίχους εγώ!!!

καλησπέρες!

Ευρύνοος είπε...

issallos

καλησπέρα φίλε μου..!

κάποια στιγμή θα βρεθούμε και θα μου δείξεις τί εννοείς για την τριγωνική διάταξη που λές..

επιστρέψαμε και αν και λυπήθηκα που δέν μπορέσαμε να συναντηθούμε, δέν πειράζει..
την επόμενη φορά που θα ξεπορτίσουμε θα τα πούμε σίγουρα απο κοντά.. :)
αφού με ξέρεις τώρα πιά..
κάθομαι μέσα εγώ;
χαχαχα

καλησπέρες!!!

Ευρύνοος είπε...

Δέλτα

ο αναζητητής, ποτέ δέν σταματά την αναζήτηση..

δέν πάει καλά;
εγώ μιά χαρά τα βλέπω να πάνε.. :)

χαχαχα

γιατρέ μου θα ζήσω;

καλησπέρααααααα!

Ευρύνοος είπε...

jacki

κι εμείςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!

γεμιστό κοτόπουλο ε;
πού θα πάει, θα κεράσεις κανα πιάτο ε;

την επόμενη φορά.. ;)

φιλί..

Ευρύνοος είπε...

Alks

πάντα καλά εύχομαι..

και πάντα καλή παρέα μαζί τους..!!

καλησπέρες!!

Ευρύνοος είπε...

Osiris

το ..ψητό θέλει προσοχή..
μήν το κάψουμε..

χαχαχαχαχα

καλησπέρααα!!

τα λέμε :)

Ευρύνοος είπε...

Αστρο-Συμμορίτες

ήμουν, είμαι και θα είμαι..

αλλάζει ο άνθρωπος;
μπααααααααα...!

τα πλατάνια, χρόνια τώρα με έχουν κερδίσει :)

καλησπέρα!!

Matriga είπε...

χα χα χα
Τρελέ μου, ήθελα πολλά να γράψω,
αλλά αυτό το χαιρέτα μας τον πλάτανο της Ρίας
με έστειλε τελείως!

Στο παρασύνθημα τώρα ;)

Φιλάκια

Blog Widget by LinkWithin