ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Βόλτα στην Καστοριά..

Ώς γνωστόν, έχω το παρεάκι μου και οργώνουμε τα βουνά και τα λαγκάδια..

τελευταία είχαμε επισκεφτεί την Καστοριά και είδαμε τις ομορφιές της..

μας υποδέχτηκαν εγκάρδια οι κάτοικοι..

καθώς καθήσαμε να πιούμε καφέ δίπλα στην λίμνη ήρθαν οι επίσημοι να μας προϋπαντήσουν..

όσο συζητούσαμε μαζί τους..ένα κοριτσάκι παρα δίπλα, χάζευε το καροτσάκι με τα λουλούδια..κι εγώ έναν όμορφο βραχόκηπο..

στο μεταξύ, έρχονταν συνεχώς κι άλλοι περίεργοι να μας δούν απο κοντά..

ακόμη και κωπηλάτες..μιά βάρκα παραπέρα, καθρεφτιζόταν στα ήρεμα νερά και αυτοθαυμαζότανε..μιά πόλη που έσφυζε απο ζωή..κι ο Ήλιος και ο Ουρανός, έσκυψαν στα νερά να ξεδιψάσουν..και μετά όταν χόρτασαν, ξανανέβηκαν στις θέσεις τους..
κι εσύ ήρθες κοντά και μου μίλησες..






storyteller

68 σχόλια:

Savvina είπε...

Πολύ όμορφο το ταξίδι μας στην Καστοριά.
Και οι κάτοικοι ήταν πολύ ζεστοί απέναντί μας.
Εύχομαι πάντα τέτοια ταξίδια να έχουμε, γεμάτα εικόνες και συναισθήματα.

το παρεάκι σου...

φιλιά πολλά...

fish eye είπε...

εκπληκτικο..

στο καφε στην πλαγια του βουνου που βλεπεις απο ψηλα ολη την λιμνη πηγατε;

κοιτα να δεις συμπτωση, θελουμε να παμε το σαββατο..

ωραιαααα.. ευρυνοε εισαι υπεροχος ανθρωπος!

Savvina είπε...

ΔΩΡΑΚΙ

zoyzoy είπε...

Εγώ τρελαίνομαι γι αυτή την μοναδική παρουσίαση!
Και η φωτό απίθανες!
Πάντα τέτοια με το παρεάκι σου!
Καλό βράδυ να'χετε με φλ θλσσν!!

vague είπε...

Τι όμορφη η βόλτα σας!

Ένα ποτάκι πλάι στη λίμνη, το 'πινα ευχαρίστως τώρα.

Ευρύνοος είπε...

Σαββίνα

πάντα το ξέρεις με έτοιμα τα σακίδια είμαστε :)

μα δέν είναι υπέροχα;

φιλάκια παρεάκι μου!!

υγ: το τραγούδι όμορφο και σε ευχαριστώ!!

Ευρύνοος είπε...

φεγγαροαγκαλιές

εκπληκτικό όντως!!
μαγεύτηκα!!

δέν πήγαμε εκεί που λές αλλά μείναμε δίπλα στην λίμνη να είμαστε κοντά στα πλάσματα της Φύσης..

να πάτε το Σάββατο και να μείνετε αν μπορείτε..
φαντάζομαι το ξημέρωμα να καθρεφτίζεται ο ήλιος στα νερά θα είναι απλά καταπληκτικά!!!

ήρθαμε Βόρεια αλλά δέν στείλατε κανα mail να κάναμε συνάντηση:(

κι εσεις υπέροχη είστε κυρία μου..

τα σέβη μου!

Ευρύνοος είπε...

Σαββίνα ΑΝΤΙΔΩΡΑΚΙ

kakos lykos είπε...

Έχω επισκεφθεί πολλές φορές την Καστοριά, αφού είναι μόνο μία ώρα δρόμος μόνο από την ιδιαίτερη πατρίδα μου, οι βόλτες που έχω κάνει στην λίμνη θα μου μείνουν και σε μένα αξέχαστες.
Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου Ευρύνοε, πάντα να περνάτε καταπληκτικά όπου πηγαίνετε!!!

Καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

κι εγώ τρελαίνομαι γι αυτό και το όνομα "Τρελός του χωριού".. :)

κι εγώ εύχομαι πάντα τέτοια σε σένα που μας ταξιδεύεις..
καθένας έχει τον τρόπο του ε;

όμορφα!!

καλό βράδυ σε σένα με τρλς σπσμς!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ.ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΑΓΙΚΑ ΟΛΑ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΤΣΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Ευρύνοος είπε...

Συνοδοιπόρος

όμορφα ήταν!!

ένα μόνο;
μην σου πώ και δυο και τρία :)

Ευρύνοος είπε...

kakos lykos

εγώ πρώτη φορά την επισκέφθηκα..
μου έμεινε η εικόνα της ομορφότερης πόλης της Δυτικής Μακεδονίας ίσως..
τουλάχιστον το υγρό στοιχείο συμβάλει πολύ σε αυτό..

σε ευχαριστώ για τις ευχές!!
πάντα προσπαθούμε να περνάμε όμορφα και πώς να μην περνάς με τέτοιες ομορφιές άλλωστε ε;

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Σκρουτζάκο φίλε μου

με το παρεάκι μαζί όλα γίνονται ομορφότερα ε;

σε ευχαριστούμε πολύ!

καλό σου βράδυ!!

D.Angel είπε...

Mπράβο μπράβο!Πολύ χαίρομαι για σας!Πάντα τέτοια με το παρεάκι τρελέ!Φιλιά πολλά

Uid είπε...

Μα, καλά πότε πρόλαβες!!!

Υπέροχο ταξιδιωτικό.

Thanks man

Επιστρέψατε και θα μείνετε ή ετοιμάζεστε πάλι;
:)))

Cya

korinoskilo είπε...

αχ νομιζω οτι στην τελευταια απογραφη μου ηταν λιγοτεροι οι κατοικοι.... θελω να παω ιμιντιατλι..... να εχει χιονισει .... και να ειναι η λιμνη παγωμενη .... και ...........

σους

παντα ωραια ταξιδια :)


καλο βραδυυυ

jacki είπε...

Όντως η Καστοριά είναι μαγευτική.
Και πραγματικά έβγαλες πολύ όμορφες φωτογραφίες.
Να περνάτε πάντα έτσι όμορφα.
Καλό σας βράδυ.

elph είπε...

Ταξιδάκια βλέπω.... Την καλύτερη δουλειά κάνετε παιδιά.
Τι όμορφα που περάσατε!
Είδατε πράγματα που οι πολλοί τα βλέπουν καθημερινά αλλά δεν τα αναγνωρίζουν.

Καλή συνέχεια, καλά ταξίδια!

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!

ασπασμοί!!

Ευρύνοος είπε...

Osiris

μα, είπαμε..
η ζωή δέν είναι για χόρταση..
είναι για πρόφταση;)

να είσαι καλά φίλε..

θα μείνουμε και πάλι θα φεύγουμε..
πρόσεξε τί είπα..
θα ΦΕΥΓΟΥΜΕ..

άρα, είμαστε αυτό που λένε "έδρα όπου ξημερώσει" χαχαχα

τα λέμε!

Ευρύνοος είπε...

Λ-ένα

να πάς ιμίντιατλι..

να έχει χιονίσει και να έχει παγώσει η λίμνης
συμβαίνουν και τέτοια συνταρακτικά;
κάνουν και πατινάζ πάνω της;
απαπα!!!

...και..........

σους βρε..
θα μας κόψει το Ε.Σ.Ρ

χαχααχα

μερσί :)

καλό βράδυ σε σένααα

Ευρύνοος είπε...

jacki

προσπαθούμε να περνάμε έτσι :)

η μηχανή μου φταίει για τις φωτό..
χιχι

βλέπεις, "κάποιοι" δέν θέλουν φωτογράφηση ;)

καλό βράδυ..

Ευρύνοος είπε...

elph

περίμενα να έστελνες κάποιο μέιλ μήπως βρισκόμασταν εκεί στα Βόρεια..

αλλά μάλλον δέν είδες την ανακοίνωση που είχα κάνει μέσω σχολίου μου.. :(

όμορφα περάσαμε όντως και θα ακολουθήσουν κι άλλα θέματα απο το ταξίδι μας..

βλέπεις, ο ..τουρίστας (εκείνος που κάνει tour) έχει το βλέμμα του ελεύθερο να δεί, όσα η καθημερινότητα δέν επιτρέπει :)

καλά να είσαι.. ευχαριστούμε !

xristina είπε...

Mε τέτοια περιγραφή...ειναι δυνατών να μην θέλεις να πάς?????καλησπέρα

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Παντα μα παντα να ταξιδευετε ετσι :)))))
Εχει ομορφιες η Ελλαδα πολλες......και κρυφες...που θελουν αγαπη να τις ανακαλυπτουμε :))))))
Καλα ταξιδια....:)))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Όμορφα Θα περάσατε...
Χε χε χε!
Τα είδατε όλα αυτά; ή δεν σας έμεινε καιρός:p
Αλλά πολλοί επίσημοι βρε παιδί μου!
Καληνύχτες σας

Η άλλη ιμίντιατλι μήν τυχών και χάσει..φιλιά κοριν.

korinoskilo είπε...

χανουμε που χανουμε ( στα μυαλα) να χανουμε και αλλου βρε ελιτσα?:ρρρ

Ανώνυμος είπε...

Ωραία η βόλτα σας! Πάντα τέτοιες εκδρομές με ωραίες παρέες!
:-)
Καλημέρα!

ELENI είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ,Η ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΡΙΜΗ ΣΕ ΜΕΝΑ ΛΟΓΩ ....ΜΑΜΑς ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟ.....ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!!

Margo είπε...

Με τέτοιες παρέες δε χρειάζεται και να μιλάς και τι περίεργο καταλαβαίνεις και καταλαβαίνουν πολύ περισσότερα.

Να είσαστε καλά και να ταξιδεύετε!
Καλησπέρα!

Η τρελή είπε...

Πολύ καλά περνάτε και μαζί σας κι εμείς....! Αλήθεια, στην πρώτη φωτό με τον κύκνο, τι έχει στο λαιμό του?????

Matriga είπε...

Εγώ πάλι δεν την έχω επισκεψτεί. Σήμερα έγραφα για την Καρδίτσα, γιατί εκτός από την Θεσσαλονίκη, μόνο μέχρι εκεί έφτασε η χάρη μου στη Βόρεια Ελλάδα!
Αχα χου χα
Τι τα ήθελα τα ταξίδια στο εξωτερικό αφού ακόμη ούτε στην Καβάλα, ούτε στην Βέροια, ούτε στη Θάσο, ούτε στις Σέρρες δεν έχω πάει και ούτω καθεξής; Τρομάρα μου!
Mπράβο σας και ευχαριστούμε που μοιραζόσαστε τις όμορφες αυτές εμπειρίες σας.
Τρελέ μου, αυτά εννοούσα ;)

Φιλιά σε σένα και στο γλυκό παρεάκι σου xx

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφες εικόνες.
Πάντα έτσι να περνάτε όμορφα και με ξεγνοιασιά κοντά στη φύση!
Αχ βρε Ευρύνοε.
Φιλιά πολλά

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Σαν τα ταξίδια δεν υπάρχει.....
Πάντα χαλαρώνεις ...Ειδικά αν πας με παρεάκι όπως λές....
Τη Καστοριά τη θεωρώ μες τις 3 πιο όμορφες πόλεις της Ελλάδος μαζί με Καβάλα και Νάυπλιο!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τελικά, άμα έχεις καλή παρέα όλες οι πόλεις γίνονται πολύ πιο όμορφες...

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Τι υπέροχος κόσμος.... Να είσαι καλά εσύ και το παρέακι σου! Όμορφες εικόνες! Την καλησπέρα μου!

Ευρύνοος είπε...

Χριστίνα

με τέτοιες εικόνες είναι δυνατόν να μήν περιγράφεις έτσι ;)

καλησπέρα !

Ευρύνοος είπε...

Αερικό

όσο αντέχουμε θα ταξιδεύουμε..

το ταξίδι είναι που μετράει άλλωστε ε;

ευχαριστούμε...:))))

Ευρύνοος είπε...

ελίτσα

όμορφα ήταν..
δέν έπιασα την ερώτηση να πώ την αλήθεια..
αν δέν τα είδαμε αυτά πώς τα φωτογράφησα;
λές να υπνοφωτογραφίζω;
όπως άλλοι υπνοβατούν!!

έτσι ήταν.. πολλοί επίσημοι:)
καλησπερες σας..

Ευρύνοος είπε...

Λ-ένα

χάνετε;
:ρρρ

Ευρύνοος είπε...

Μ.

ευχαριστούμε!
αλλά έλεγα θα ενημέρωνες να κανονίζαμε συνάντηση.. μιά και ήρθαμε Βόρεια..
να είσαι καλά :-)

καλησπέρα σου!

Ευρύνοος είπε...

Ελένη

όντως υπέροχο μέρος..
και προσεχώς, έχω κι άλλα να σας δείξω..
βέβαια εσείς θα τα ξέρετε, αλλά για όσους δέν τα γνωρίζουν, αξίζει πολύ..!

ευχαριστούμε!!!

Ευρύνοος είπε...

Margo

έτσι!

τις περισσότερες φορές, αφήνεσαι στις εικόνες και στην παρέα της Φύσης κι όλα βγαινουν απο μόνα τους..

να είσαι καλά κι εσύ και πάντα να μας ταξιδεύεις με τα θέματά σου!
καλησπέρα!

Ευρύνοος είπε...

Συνονόματη

μιά χαρά περνάμε είναι η αλήθεια..
όπως λέω, πάντα τα σακίδια είναι έτοιμα για δρομο..
πολλά χρόνια τώρα..
η φωτο με τον κύκνο τώρα..
είναι μάλλον σάν αριθμός αναγνώρισης..
ούτε εμένα μου άρεσε..
υποθέτω πως ο κύκνος αυτός (βασικά ήταν δυό με το ίδιο πράγμα στο λαιμό τους) είναι ο βασιλικός κύκνος..
και να πώ την αλήθεια μου φαινόταν πολύ σφιχτό αυτό στο λαιμό τους..
κρίμα..

Ευρύνοος είπε...

matriga

εγώ μπορώ να πώ οτι έχω φτάσει μέχρι την Κομοτηνή, την Δράμα, τις Σέρρες, την Ξάνθη, τα Γρεβενά πρόσφατα και Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, Καβάλα, Σαμοθράκη και πολλά άλλα και το έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ..

μιά ζωή ταξιδεύω και μαζεύω.. εικόνες, εμπειρίες, και φίλους :)

στο εξωτερικό θέλω να πάω σε δυό τρία συγκεκριμένα μέρη..
δέν ξέρω αν θα το πραγματοποιήσω, αλλά δέν αγχώνομαι.. τρέχω τόσο πάνω κάτω στον χάρτη της χώρας μου που είναι μαγεία!

προσεχώς θα έχουμε συνέχεια με ταξιδιωτικά θέματα..
ασπασμοί !

Ευρύνοος είπε...

Τόνια

σε ευχαριστούμε πολύ!
γιατί το "αχ?"
κάτι σου θύμησε το θέμα μήπως;

ασπασμοί πολλοί!

Ευρύνοος είπε...

Πέτσες

πόσο δίκιο έχεις..
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ..
είμαι εθισμένος σε αυτά!!!

πιστεύω οτι η φύση του ανθρώπου είναι τα ταξίδια και οι εμπειρίες..

οτιδήποτε λιγότερο δέν είναι φυσικό..

θα συμφωνήσω μαζί σου οτι είναι στο τοπ 3 ίσως τοπ 5..
βλέπεις, έχω πάει στο Ρέθυμνο, στην Ρόδο και αλλού.. σούπερ!
Καβάλα και Ναύπλιο μεγάλο δίκιο..

γι αυτό δύσκολο είναι να φτιάξω ένα τοπ 3.. τα μεγαλώνω σε τοπ 5 για να χωράνε κι άλλα..!

Ευρύνοος είπε...

Ασκαρδαμυκτί

άμα έχεις καλή παρέα όλα γίνονται πολύ πιό όμορφα..
σωστός!

Ευρύνοος είπε...

Σταυρούλα

υπέροχος κόσμος εκεί.. και αλλού..
κι εσύ μας δίνεις υπέροχες εικόνες στο μπλόγκ σου και σε ευχαριστούμε!!

καλησπέρα!

korinoskilo είπε...

αρκετα χαμενα τα εχουμε αμα το χασουμε και αυτο ειμαστε τελειως στα χαμενα:ρρρρρ

η λιμνη παγωνει ναι.. ξεχασα να σου απαντησω ;)

πανιναζ με τον κωλο θα κανουμε γιατι αλλιως .... θα χασουμε αυτο που δεν πρεπει να χασουμε :Ρρρ

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πανεμορφοι οι κυκνοι!!!
πανεμορφα να περνατε παντα με το παρεακι σου στις εξορμησεις σας!!!

το μεηλ στο εχω στειλει για το πλατανι!!!

νεραιδενια φιλακια καλε μου!!!

Καραβάκι είπε...

Η Καστοριά παραμένει πάντα ένας όμορφος προορισμός.Η καλή παρέα κάνει το ταξίδι ακόμη καλύτερο.Σας ευχαριστώ παιδιά.Για όλα.Καλό βράδυ!Φιλάκια και στους δυο σας.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Ευρύνοε, μήπως εσύ χρειαζόταν να ενημερώσεις ότι θα ερχόσαστε, ώστε να κανονίσουμε συνάντηση;;;
Πώς να το ξέρω αλλιώς...τρελός είσαι;;;
;-)

Ευρύνοος είπε...

Λ-ένα

μα τι είναι επιτέλους αυτό που δέν πρέπει να χάσουμε;

πατινάζ!! σούπερ..

Ευρύνοος είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

ευχαριστούμε ξανά.. :)

το μειλ το έλαβα και ευχαριστώ γι αυτό..
προσεχώς, ίσως το επισκεφτώ..

ασπασμοί και καληνύχτα!

Ευρύνοος είπε...

Aza

όμορφη Καστοριά..:)

εμείς σε ευχαριστούμε απο καρδιάς..
είσαι απο κείνους τους ανθρώπους που δέν δέχονται το, "όλος ο κόσμος μιά αγκαλιά" κι όμως με διδάσκεις πάνω σε τούτο :)

πολλά φιλιά κι απο τους δυό μας!!

Ευρύνοος είπε...

Μ.

είχα αναφέρει σε προηγούμενα σχόλια μου, πρίν την αναχώρηση για Βόρεια οτι όποιος επιθυμεί, να εικοινωνήσει στο μειλ μου για μπλογκοσυνάντηση..

την επόμενη φορά θα τα πάμε καλύτερα ίσως:)
και μάλλον θα είναι σύντομα (?)

καληνύχτα.. ο τρελός ;-)

korinoskilo είπε...

ε αφου ειπες να μην πω γιατι θα μας κοψει η λογοκρησια:τττ


καλημερεεεες

Αγνή είπε...

Στην Καστοριά μένει η γιαγιά μου, κοντά στην εκκλησία Μαυριώτισσα, πάνω στη λίμνη...Πολύ όμορφες παιδικές αναμνήσεις, να παίζω στις κούνιες, να κοιτώ το βουνό και να λικνίζομαι με δύναμη για να φτάσω την κορφή του βουνού...

Το τσαρσί (κέντρο της πόλης) γραφικότατο, η μαυριώτισσα από τις πιο παλιές εκκλησίες, ο γύρος της λίμνης φανταστικός. Μικρή πηγαίναμε όλοι μαζί βόλτα και θυμάμαι να κρέμωνται νερόφιδα από τα κλαδιά των πλατανιών...Αχ τι μου θύμισες Ευρύνοε!!

Ανώνυμος είπε...

Με βόλτες ωραίες σε άφησα με βόλτες ωραίες και τέλειες φωτογραφίες σε ξανά βρήκα. Πάντα τέτοια … και ‘μεις που δουλεύουμε και τα σ/κ .. τουλάχιστον να παίρνουμε μάτι … τα δικά σου ταξίδια. Τα σέβη μου και καλό σ/κ φίλε.

Ευρύνοος είπε...

Λ-ένα

καλησπέρες κουρασμένες αλλά με δροσιά επιτέλους!

Ευρύνοος είπε...

Αγνή

είσαι τυχερή λοιπόν που μεγάλωσες με αναμνήσεις απο την Καστοριά που είναι τόσο όμορφη..!

χαίρομαι που σου θύμισα :)

καλησπέρα!

Ευρύνοος είπε...

Μεταλλαγμένε φίλε μου

καλώς επέστρεψες !

με βόλτες με άφησες με βόλτες πάλι με βρίσκεις.. αφού το γράφω στο προφίλ μου.. ταξιδευτής.. και το εννοώ..
πολλές φορές προτιμώ να μην βγώ βόλτα (σπάνια το κάνω) για καφέ ας πούμε ή οτιδήποτε άλλο, και να την κάνω για Σαββατοκύριακο ή έστω μονοήμερο Κυριακή για κάποια εξοχή..
έχεις την συμπαράστασή μου που δουλεύεις Σαβ/κο γι αυτό θα φέρνω εδώ όλες μου τις βόλτες να φχαριστιέσαι εικόνες!

τα σέβη μου και σε σένα φίλε..

kostasst είπε...

Καλημέρα. Μάλλον είμασταν τις ίδιες μέρες στην Καστοριά. Πραγματικά μαγική...
Δες σχετικά:
http://stoforos.blogspot.com/2009/09/blog-post_21.html

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Και δεν τό'πιασες το υπονοούμενο
και ψιλοτσατίστηκες ή μου φάνηκε;
Καλό βράδυ παιδιά!

Ευρύνοος είπε...

kostasst

το πιθανότερον..

ωραία :)
είδα και απόλαυσα.. βέβαια εμείς δέν είχαμε πολύ χρόνο για τόσο καλή περιήγηση διότι έψαχνα κάτι άλλο που θα βάλω προσεχώς στο μπλόγκ μου..

καλωσήλθες..

Ευρύνοος είπε...

ελιτσα

Προφανώς δέν έπιασα το υπονοούμενο..
να ψιλοτσατίστηκα δέν βρίσκω λόγο..

βέβαια καθένας που αφήνει κάποιο σχόλιο έχει κάτι στο μυαλό..
όμως δέν είναι εύκολο πολλές φορές να μπαίνουμε στο μυαλό όλων ε;


καλό βράδυ σε σένα :)

Blog Widget by LinkWithin