ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ο λαός στηρίζει την κυβέρνηση..

σε κάθε ομιλία ο πορδηπουργός τονίζει αυτή την φράση..

μήπως πρέπει να βγεί μιά βόλτα στον δρόμο?

ή μήπως απο την πολλή "στήριξη" φοβάται την "αγκαλιά" του κόσμου???

φωτο απο το Γαλάτσι 2011

βλέπουμε πως ο λαός έχει αντίθετη άποψη..

Γαλάτσι 2011
(προσέξατε το φόντο? σημαδιακό!!!)
γραφεία τελετών!!
μα με τέτοιο ύφος και συμπεριφορά, δέν θα περίμενα τίποτε λιγότερο..




θέατρο παραλόγου 2011




 καλά, ξέρω τι φταίει.. το γιαουρτάκι που τον κέρασαν στο σινεμά.. τα ψυχολογικά του βγάζει ο καθένας..

κάποιοι τα καταφέρνουν καλύτερα κι απο τον τρελό του χωριού..

απολαύστε και την "δημοκρατία" μας



είστε τραγικοί ρε!!!!!!!!!!
ούτε για φτύσιμο!!!

να υπενθυμίσω μόνο οτι "όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες"..


με αγάπη.. Ευρύνοος..

14 σχόλια:

ria είπε...

η φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά!

είδομεν...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Απο τη μια μου ερχεται να γελώ κι απο την άλλη να κλαίω.....

Ευρύνοος είπε...

ria

την τράβηξα προχθές στο Γαλάτσι..

είδα και το φόντο και κατάλαβα νομοτελειακά τι συμβαίνει..

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

κι απο τις δυό μου έρχεται να τους φτύνω!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν σε έχω για να κωλώνεις και να μη το κάνεις...εγω πάντως το έκανα...

Ευρύνοος είπε...

Φίλη μου Ρίκη, με την πρώτη ευκαιρία!!

με την πρώτη ευκαιρία!!!

zoyzoy είπε...

Δεν ξέρω αν αληθεύει ότι
κατέβασαν ταξιαρχία καταστολής των κινητοποιήσεων αλλά θα γίνει μεγάλο πανηγύρι αυτή την εβδομάδα.
Και πραγματικά δεν ξέρω που οδηγούμαστε

Ελπίζω τουλάχιστον όχι σε φασιστοειδή εξουσία!

Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλή εβδομάδα!

SpIrToKoYto είπε...

" ο λαός στηρίζει τη κυβέρνηση "


ναι...και της απονέμει τα εύσημα με βραβείο...
της ανοιχτής παλάμης...
καλησπέρες...-:))

Greek Rose είπε...

Ποιος τα λέει αυτά τα ωραία ανέκδοτα?

Ευρύνοε,
ο λαός μεταβάλει τις θελήσεις του πολύ εύκολα και άρει την στήριξη του ευκολότερα,
οπότε οι αιρετοί να μην προσδοκούν την στήριξη του λαού επειδή ο λαός τους εκλέγει για να του παρέχουν συγκεκριμένα πράγματα,σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Καλησπέρα!:)

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

κι εγώ δέν το ξέρω, αλλά ξέρω πως αν ήταν αλήθεια θα το διέψευδαν (πράγμα το οποίο και έγινε βεβαίως)..

τις προσεχείς μέρες θα μάθουμε την αλήθεια μια και ουδέν κρυπτόν υπο τον Ήλιο..

η εβδομάδα που διανύουμε θα είναι κρίσιμη για πολλούς λόγους..

καλό βράδυ :)

Ευρύνοος είπε...

SpIrToKoYto

χαχαχα

ακριβώς έτσι..
και χειρότερα μη σου πώ..

καλησπέρα σου :)

Ευρύνοος είπε...

Greek Rose

είπα να πω κανα αστείο απο κείνα τα δικά μου..

να σου πώ..
όπου νά'ναι θα πάμε σε εκλογές με τον ένα η με τον άλλο τρόπο..

δέν είμαι καθόλου πεπεισμένος για τα αποτελέσματα που θα μας παρουσιάσουν και τους "νέους σωτήρες" που θα μας πασάρουν..

δυστυχώς, κύκλος είναι και δέν αλλάζει τίποτα στο παιχνίδι τους..
μέχρι να αλλάξει εντελώς το παιχνίδι..

είθε..

καλό βράδυ :)

Summertime Blues είπε...

" ο λαός στηρίζει τη κυβέρνηση "
και τ' ανάπαλι;
αστειάκια...
καλημέρα.

Ευρύνοος είπε...

Summertime Blues

χαχα

αστειάκια μέχρι σαρκασμού :)

καλησπέρα..

Blog Widget by LinkWithin