ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Το κάλεσμα της Γης.. κυκλοφορεί..




Φίλες και φίλοι, το βιβλίο μου πλέον είναι πραγματικότητα!
 Το έχω ήδη στα χέρια μου.
 Όποιος επιθυμεί, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου για να του το στείλω (και ενυπόγραφο) .

Επίσης, σε μερικές μέρες θα ανακοινωθούν και σημεία πώλησης.

 Ένα ευχαριστώ στις Εκδόσεις Λυκόφως και πολλά ευχαριστώ στον φίλτατο συγγραφέα Όμηρο Αβραμίδη ο οποίος προσφέρθηκε να γράψει δύο λόγια στο οπισθόφυλλο του βιβλίου μου!

 Επίσης σας κάνω γνωστό πως η σελίδα του βιβλίου μου στο facebook, "Το κάλεσμα της Γης", σας περιμένει να την ακολουθήσετε.

https://www.facebook.com/pages/%CE%A4%CE%BF-%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%93%CE%B7%CF%82/1404744206468453


και για κινητά
 https://m.facebook.com/profile.php?id=1404744206468453


Το κάλεσμα της Γης, είναι ένα βιβλίο που πρέπει να το διαβάσετε στα παιδιά σας κι εσείς οι ίδιοι περισσότερο.
 Είναι ύμνος στην Φύση, σε μια κρίσιμη καμπή της ανθρωπότητας η οποία πρέπει να πάρει μια απόφαση.
Από την απόφαση αυτή θα εξαρτηθεί η ίδια μας η ύπαρξη.

 Όποιος θέλει το βιβλίο, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο μεηλ που βρίσκεται πάνω δεξιά εδώ στο μπλογκ μου ή στην σελίδα μου στο facebook με προσωπικό μήνυμα, να του αποσταλεί ενυπόγραφο.

 Σας ευχαριστώ όλους!

 Ακολουθούν φωτογραφίες του "παιδιού" μου.
εξώφυλλο
οπισθόφυλλο
προσεχώς θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα Public

εδώ η παρουσία στις εκδόσεις Λυκόφως. (ΚΛΙΚ)

Η καθαρτήρια βροχή, έφερε τη νουβέλα του Ευρύνοου "Το κάλεσμα της Γης".
Ένα ευαίσθητο έργο, που λειτουργεί ως "καμπανάκι" για το μέλλον της ανθρωπότητας. 
Σύντομα θα το βρείτε στα καταστήματα Public. 
Καλοτάξιδο να είναι. 
Από τις Εκδόσεις Λυκόφως.

Ευρύνοος, ο τρελός του χωριού..



14 σχόλια:

skouliki είπε...

καλοταξιδο να είναι!!

xristina είπε...

καλοτάξιδο και εύχομαι να το διαβάσουν όλοι...και μετά να γίνει ο κόσμος όλος μια αγκαλιά...μπράβο, ήταν τεράστια η χαρά μας που είδαμε μια δική σου δημιουργία να γεννιέται ...να έχει εξώφυλλο, οπισθόφυλλο κτλ κτλ...όχι παίζουμε, αμ πως....!!!

ΜΠΡΑΒΟ ΤΡΕΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~reflection~ είπε...

Καλοτάξιδο...
Μου άρεσε που υπογράφεις Ευρύνοος,
και πιστεύω πως ο υπότιτλος του ονόματος του συγγραφέα "ο Τρελός του χωριού" θα αναγράφεται στη σημασία των νοημάτων....

Ευρύνοος είπε...

skouliki

ευχαριστώ πολύ, καλημέρα !

:-)

Ευρύνοος είπε...

melissa lli

είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα χαχαχαχαχα

ευχαριστώ σας φιλαράκια μου. να είστε καλά!

καλημέρα :-)

Ευρύνοος είπε...

~reflection~

ο Ευρύνοος παρουσιάζεται με χίλια ονόματα και πρόσωπα..
όπως εκείνα που παλεύουν να βγούν μέσα απο ένα σώμα..

ευχαριστώ σε..
καλημέρα :-)

zoyzoy είπε...

Τι κρίμα που το'χω διαβάσει "το παιδί σου"
Ωστόσο μια φίλη ενδιαφέρθηκε να το αγοράσει.
Θα την ενημερώσω.

Και πάλι καλοτάξιδο να'ναι!

Καλό μήνα εύχομαι

με φιλιά θαλασσινά!

Άιναφετς είπε...

Και ας το έχω διαβάσει, Τάσο μου, αυτό δεν θα πει, πως όταν το δει και το πιάσει κανείς στα χέρια του, δεν θα έχει μια άλλη αίσθηση!
Εύχομαι να διαβάσουν μικροί και μεγάλοι αυτόν τον ύμνο στη φύση και όχι μόνο!
Καλό μήνα και καλοτάξιδο να είναι!

ΑΦιλιά πάντα καρδιάς!

ΥΓ: Προγραμματίζεις παρουσίαση στο public; (αν ναι, στείλε mail!)

Crux είπε...

Πώς ωριμάσαμε έτσι, μικροί και μεγάλοι σ' αυτή την μπλογκογειτονιά;

Εύχομαι πραγματικά τα καλύτερα για το βιβλίο σου Ευρύνοε :)

Ευρύνοος είπε...

Zoyzoy

Κι αν το έχεις διαβάσει, είναι άλλο πράγμα το βιβλίο.
Αλλιώς να το κρατάς στα χέρια και να ταξιδεύεις από το να το διαβάζεις σε μια οθόνη.

Καλημέρα!

Ευρύνοος είπε...

Αυτό ακριβώς.
Είναι άλλη η αίσθηση του βιβλίου!

Παρουσίαση ετοιμάζεται αλλά σε άλλον χώρο.
Θα ενημερωθείτε βεβαίως. :-)
Ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

Crux
Σε "γνώρισα" κάπου 18-19 χρόνων
Μετά από 5-6 χρόνια σίγουρα έχεις πιο ώριμο τρόπο σκέψης (αν και δεν θύμιζες ποτέ 19χρονο)
Εγώ τώρα πια σε κάνα δύο χρόνια θα έχω μισόν αιώνα στην πλάτη μου

Ευχαριστώ για τις ευχές και μακάρι να σε δω από κοντά στην παρουσίαση όταν γίνει .

Χαιρετώ σε!

Crux είπε...

Καλημέρα Ευρύνοε,

γνωρίζουμε που θα γίνει η παρουσίαση;

Ευρύνοος είπε...

Αν έχω σωστή ενημέρωση θα γίνει σε αυτόν τον χώρο.

Εγκαίνια του νέου Πολυχώρου στην Πειραιώς με Διεθ…: http://youtu.be/FckBnuWK_pU

Blog Widget by LinkWithin